Mnoho začínajících firem se potýká se stejným problémem – nedostatečným přílivem nových zákazníků. Vlastní propagace je cenově velmi náročná a jen málo takových firem si může dovolit vynaložit nemalé výdaje na zviditelnění. Je tedy vůbec nějaký způsob, jak tuto skutečnost změnit?
Jenom vlastní webová stránka mnohdy nestačí
Webová stránka s vlastní doménou je dnes již naprostý základ, bez kterého se neobejde začínající ani ostřílená firma. Jenže jen vlastní web mnohdy nestačí, je zapotřebí mnohem víc. Internetové vyhledávače pracují na základě určité algoritmu, který při vyhledávání upřednostňuje weby, které jsou častěji navštěvovány nebo plněny zajímavějším obsahem. Nově vzniklé weby se při vyhledávání povětšinou objevují až daleko za nimi a pro potencionální zákazníky jsou špatně dohledatelné. SEO optimalizace přitom přináší vcelku snadné řešení, jak tuto skutečnost změnit. Pravidelně aktualizovaný obsah stránek, lepší čitelnost nebo třeba práce s konkrétními klíčovými slovy je správná cesta, jak svůj web dostat do povědomí a hledáčku uživatelů internetu. Mnoho firem však SEO analýzu podhodnocuje, neboť jsou její výsledky pozvolné. Jenže si neuvědomuje, jak velké chyby se dopouští!
Ppc reklamy – jak vypadají?
Při slově „reklama“ se mnohým z nás vybaví ta promítaná v televizi. Ovšem televizní reklamy jsou dnes již neefektivní nástroj propagace, navíc s vysokými pořizovacími náklady. Placená ppc reklama má tu výhodu, že při ní inzerent může snadno regulovat náklady, které do ní chce vynaložit. Zkratka Ppc pochází z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Inzerent zde totiž neplatí za samotné umístění reklamy na web, ale až za jednotlivé prokliky na danou webovou stránku.
Ads a sklik ppc reklamy
Mezi nejznámější ppc systémy patří v současnosti ten od společnosti Google – Ads, u nás je to pak Sklik od Seznamu.cz.